Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /www/andreaherbaty.pl/config.php:24) in /www/andreaherbaty.pl/system/library/session.php on line 11Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /www/andreaherbaty.pl/config.php:24) in /www/andreaherbaty.pl/system/library/session.php on line 11Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/andreaherbaty.pl/config.php:24) in /www/andreaherbaty.pl/index.php on line 168Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /www/andreaherbaty.pl/config.php:24) in /www/andreaherbaty.pl/system/library/currency.php on line 45 Reklamacje i zwroty
Koszyk
Twój koszyk jest pusty!
 
Bestsellery
 
Polecane
 

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku

wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym,

wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo

szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania

aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego ­ stanowią one podstawę do zgłaszania

reklamacji.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli

opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia

przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 226704434.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w

obecności kuriera ­ w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół

rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o

postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie,

w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres

zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej

przez sklep decyzji).

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku

postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia

decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego

produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie

podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W

przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e­mail: nami@nami24.pl lub

telefonicznie: 226704434. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić

reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia

zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od

umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na

odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży

osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub

gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania ­ każdy element musi być kompletny i

fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.

W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego

zawartością.

Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także

numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego

produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy

znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym

rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot

pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki

użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu

produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając

koszt przesyłki.